duminică, 28 iunie 2015

Despre site-urile de anunturi din Romania.

Postam in urma cu ceava timp pe vechiul blog, un tutorial despre realizarea unui site de anunturi dupa modelul Tocmai sau Mercador. Intre timp, tutorialul a fost preluat (copiat) si de alte site-uri, bloguri (acesta nefiind neaparat un lucru rau). Interesul pentru site-urile de anunturi a scazut treptat, desi acum se gasesc o multime de tutoriale pe internet, niciunul dintre cei interesati nu a reusit sa se afirme. Mai nou, pe piata a aparut si OLX, care decat sa se lupte cu site-urile concurente, a preferat sa le cumpere, ramanand astfel singrul jucator important.

Sper sa nu faca aceeasi greseala pe care au facut-o si ce de la Okazii.ro, sa introduca plata pentru anunturi sau diferite comisioane. Cand te "joci" singur poti sa faci ce vrei. Prin 2005-2007, Okazii.ro era singurul site important, specializat pe anunturi de la noi, asa ca s-au gandit sa urmeze modelul celor de la Ebay. Declinul "Ebay-ului Romanesc" a inceput odata cu aparitia site-urilor pentru anunturi gratuite, Tocmai, Mercador. Desi in teorie un site dupa modelul Ebay e mult mai sigur (avand instrumente de control: feedback, power user, etc..), romanii prefera inca lucrurile gratuite.

Preluarea Tocmai.ro de catre OLX ma duce cu gandul la documentarele vazute pe National Geographic, Discovery Channel, despre Silicon Valley si aparitia gigantilor: Google, Yahoo, Microsoft, Ebay. Cautati-le pe interenet (sunt foarte interesante), YouTube, Google.

O stire publicata de catre http://www.mediafax.ro/ suna astfel:

 "Grupul norvegian Schibsted Media Group va vinde către Naspers (Africa de Sud) firma care deţine site-ul de anunţuri www.tocmai.ro, tranzacţie care va include şi subsidiara din Portugalia, conform unui anunţ disponibil pe bursa americană Nasdaq." Mai multe detalii despre tranzactie gasiti pe internet.....

Am revazut aseara pe ProTV filmul Wall Street: Money Never Sleeps (2010), de aici si inspiratia pentru articol. Daca "bula internetului" avea loc in America la inceputul anilor 90' si se termina prin 2000, poate ca asta e "bula noastra". La baza site-urilor de acest gen sta un script GRATUIT, Osclass!!! Foarte usor de instalat, nu aveti nevoie de cunostinte de programare sau un buget foarte mare. Cu putina initiativa, puteti crea o companie de garsoniera, care cu un buget echivalent cu alocatia pe 2-3 luni, poate in 2-3 ani sau chiar mai putin sa devina un site de anunturi important in Romania. Reteta e simpla, un domeniu ".Ro", un Hosting de calitate si multa implicare in promovare (SEO, retele de socializare). Poate ca nu o sa fii urmatorul Mark Zuckerberg al Romaniei , dar daca o sa reusesti sa castigi ceva bani din reclame, 300-400 Euro pe luna cred ca e de ajuns.

5 comentarii:

  1. oferta de împrumut în 48 de ore.


    Alo ave?i griji financiare ? ?i va este greu sa ob?ina împrumut de capital de la bancile locale ?i alte institu?ii financiare. Va rugam sa consulta?i acest E-mail: martins.ermelinda@yahoo.com

    whatsapp: 0022961446810

    RăspundețiȘtergere
  2. oferta de împrumut în 48 de ore.


    Alo ave?i griji financiare ? ?i va este greu sa ob?ina împrumut de capital de la bancile locale ?i alte institu?ii financiare. Va rugam sa consulta?i acest E-mail: martins.ermelinda@yahoo.com

    whatsapp: 0022961446810

    RăspundețiȘtergere
  3. oferta de împrumut în 48 de ore.


    Alo ave?i griji financiare ? ?i va este greu sa ob?ina împrumut de capital de la bancile locale ?i alte institu?ii financiare. Va rugam sa consulta?i acest E-mail: martins.ermelinda@yahoo.com

    whatsapp: 0022961446810

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,
    Numele meu este Nisa din Jakarta din Indonezia, vreau să folosesc acest mediu pentru a sfătui pe toată lumea să vă aducă aminte la obținerea unui împrumut aici, am cerut un împrumut de aproximativ 100 de milioane de bani de la o femeie din Turcia și am pierdut aproximativ 7 milioane fără Luând împrumuturi, au cerut din nou și din nou costul, plătesc aproape 7 milioane încă nu am primit un împrumut, mi-au fost arătate de aproximativ 4 ori două femei diferite în Filipine, sper că voi întâlni persoana potrivită , dar eu nu.

    Dumnezeu să fie gloria, am întâlnit un prieten care tocmai a solicitat un împrumut și a obținut împrumutul fără stres, așa că mi-a prezentat doamna Sarah Alvin, CEO GARANTY TRUST LOAN și am aplicat pentru 250 de milioane, m-am gândit A fost o glumă și o fraudă, dar am primit împrumutul meu în mai puțin de 24 de ore doar 2% fără garanții. Sunt foarte fericit pentru că am fost salvat de a deveni sărac
    Așa că am sfaturi tuturor oamenilor de aici, care au nevoie de împrumuturi pentru a contacta
    Dna Sarah Alvin prin e-mail: sarahalvin792@gmail.com

    Puteți să mă contactați dacă aveți nevoie de informații suplimentare prin e-mail: nnisa2257@gmail.com

    Încă o dată vă mulțumesc tuturor că ați citit mărturia mea și că Dumnezeu poate continua să ne binecuvânteze pe toți și să ne dea viață lungă și prosperitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt un notar de afaceri. Am acorda credit tuturor persoanelor care au o defalcare financiară. Oferta mea este limitată la 500 000 de euro, iar rata dobânzii este de 3%. În urma asistenței mele financiare, am acordat pentru un maxim de 25 de ani. Având de fapt a fost în nevoie financiare, vă rugăm să contactați-mă pentru o suită prietenoasă pentru obținerea de asistență financiară.

    E-mail: imprumutrapid123@gmail.com

    RăspundețiȘtergere