duminică, 28 iunie 2015

LENOVO G510 (Cum boot-ezi de pe CD/USB, Setari Bios, Drivere, etc..)

De curand, mi-am cumparat de la Altex un LENOVO G510, descrierea sa de pe anumite site-uri tinde spre un scenariu SF, trebuie sa stiti ca nu face gogosi si nici nu reincalzeste ciorba, iar procesorul e de doar 2,6 GHz.  Am instalat pe el Win7 (unele drivere nefiind compatibile) iar apoi am trecut la Win8.1, dupa cei-am facut unele setari si update-uri ruleaza mult mai bine.





Cum boot-ezi de pe CD/USB - Setari Bios.

Pentru a boota de pe DVD sau Stick trebuie sa faceti unele modificari in BIOS, dupa ce aprindeti Laptopul tineti apasat tasta "FN" si apsati "F2".




Intrati in meniul "Boot", alegeti :
Boot mode      [Legacy Support]
Boot Priority   [Legacy First]
..................................

Selectati USB ca find primul care boot-eaza, iar apoi DVD-RW.
Folositi tastele "FN+F6"↑ pentru a il muta in partea de sus a listei si "FN+F5"↓ in partea de jos.



Din meniul "EXIT" daca instalati Win8, selectati:
OS Optimized Defaults




Iar  apoi [Win8 64bit]
Pentr a salva setarile apasati "FN+F10".

 

Download Driveres.

Daca nu ati primit CD-ul cu drivere le gasiti pe:
http://support.lenovo.com/ro/ro/products/laptops-and-netbooks/lenovo-g-series-laptops/lenovo-g510-notebook?c=1




Selectati componente si sistemul de operare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu