duminică, 28 iunie 2015

Tutorial: Cum sa programezi/instalezi/setezi o telecomanda universala.

Am sa va arat cum setati o telecomada universala. Am cumparat una de la Kaufland pentru un televizor BEKO un pic mai vechi (dar cred ca merge si pentru LCD etc..),a costat 13 RON. Pe cutie scrie "Universal Fernbedienung 10 in 1 ".

Pentru a seta telecomanda trebuie sa urmati cativa pasi: 

1. Se monteaza bateriile iar apoi se aprinde televizorul (aparatul) pentru care va fi setata telecomanda.



2.Se apasa butonul corespunzator aparatului ce urmeaza a fi programat pentru telecomanda (exemplu TV1, TV2, TV3) de pe telecomanda (se aprinde scurt butonul/led-ul de oprire/power/off al telecomenzii)


 
 
3. Se apasa simultan TV1 si SET timp de cateva secunde (led-ul telecomenzii ramane aprins).
 
 
 
4. Se apasa SET, led-ul/butonul va palpai.





5. Se apasa POWER (cu telecomanda indreptata spre televizor) pana se opreste tv-ul. Apasati cam din 3 in 3 secunde, in timpul acesta butonul licare. Operatiunea poate sa dureze chiar si 15 minute, in timpul acesta pana inemerste frecventa corecta se poate schimba volumul, se pot schimba canalele, primele 5 minute am apasat si nu s-a intamplat nimic chiar credeam ca telecomanda nu merge, important e sa aveti rabdare.




6. In momentul cand s-a oprit tv-ul se apasa din nou tasta corespunzatoare aparatului pentru care programam telecomanda (TV1) pt a memora acest cod, din acest moment puteti folosi telecomanda pt a putea actiona televizorul/dvd-ul/aurio/etc.






Daca nu va iese din prima mai incercati, exista mai multe moduri de a seta o telecomanda universala, cautati pe internet. Metoda aceasta a mers pentru cu televizorul meu BEKO si acesta telecomanda.


Asa arata telecomanda originala a TV, cea care s-a stricat.




Pentru acest tutorial m-am inspirat dintr-un articol de pe alt blog, mi s-a parut util si l-am adaptat pentru problema mea. Sper ca autorul articolului sa nu se supere :) .

Sursa: http://www.eprofesionist.ro/173/cum-setezi-o-telecomanda-universala/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu